Złote Przeboje w reklamie

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×

Radio Złote Przeboje rusza z drugą odsłoną
kampanii promocyjnej. Spot reklamowy z hasłem "A w życiu trzeba słuchać
tego, co się naprawdę kocha" będzie można zobaczyć w telewizji od 19
kwietnia.

W reklamie pojawia się Marek Niedźwiecki, który prezentuje
największe przyboje wszechczasów -trzy spośród wielu, jakie można
usłyszeć na antenie stacji Złote Przeboje: piosenkę "We Will Rock You"
zespołu Queen, "Kocham Cię, kochanie moje" Maanam i "Maybe" Brainstorm.

- Kontynuujemy dotychczasową kampanię wizerunkową stacji i
przypominamy słuchaczom, że na antenie Złotych Przebojów mogą usłyszeć
świetnych prowadzących i największe przeboje. – mówi Adam Fijałkowski,
dyrektor programu i promocji Grupy Radiowej Agory. – Już teraz możemy
obserwować pierwsze efekty zmian wprowadzonych w Radiu Złote Przeboje i
kampanii reklamowych – w I kwartale 2008 w porównaniu z rokiem ubiegłym
udział stacji w czasie słuchania w grupie celowej wzrósł z 6,7% do 8%,
a zasięg – z 11,3% do 12,3%*.

30-sekudowy spot reklamowy, wyreżyserowany przez Dominika
Danilczyka, pojawi się m.in. w TVP1, TVP2, TVN, POLSAT i VH1. Produkcją
zajęła się agencja Wzorcownia Promocja&PR, a plan mediów
przygotował dom mediowy Starlink.

Kampania Radia Złote Przeboje będzie kontynuowana od początku maja
w telewizji, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

z gazeta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


  • RSS
  • Facebook
  • YouTube
  • Last.fm
0 Flares Twitter 0 Facebook 0 0 Flares ×