Live 8 na żywo szczegóły!!!!!

Live 8 – na żywo w tvn

2 lipca pod hasłem „LIVE 8” odbędzie się koncert na rzecz Afryki. Bezpośrednią transmisję z tego międzynarodowego wydarzenia będzie można obejrzeć na antenach TVN, TVN Siedem i TVN24!

Dwadzieścia lat temu poprzez koncert Live Aid i piosenkę „We are the World” przemysł muzyczny skierował uwagę świata na tragiczne warunki życia mieszkańców Afryki. Zorganizowany 13 lipca 1985 roku koncert charytatywny na rzecz głodującej Etiopii był jedną z najgłośniejszych i największych imprez muzycznych w historii muzyki rozrywkowej. Jednego dnia na dwóch scenach – na londyńskim stadionie Wembley oraz na JFK Stadium w Filadelfii – zagrali wówczas najznakomitsi artyści. Swym apelem o finansowe wsparcie Afryki pozyskali ponad 100 milionów dolarów. Łącznie na Live Aid wystąpiło ponad 60 wykonawców. W obu koncertach uczestniczyło ponad 150 tysięcy osób, a miliony na całym świecie obejrzały imprezę dzięki telewizyjnym retransmisjom.

W 20. rocznicę koncertu Live Aid idea pomocy dla Afryki powraca. Pod hasłem „Live 8” zorganizowana zostanie druga edycja imprezy. Tym razem celem nie będzie jednak zebranie pieniędzy na pomoc potrzebującym, ale przekonanie Stanów Zjednoczonych oraz Europy do zaakceptowania historycznego planu podjęcia szeroko zakrojonej współpracy z rządami państw afrykańskich i pomocy w walce z AIDS, skrajną biedą i korupcją, m.in. poprzez umorzenie długów.

Wykorzystując wyjątkowe okoliczności polityczne – zbliżające się spotkanie G8 poświęcone problemom Afryki, Bob Geldof, pomysłodawca i główny organizator pierwszego koncertu Live Aid, postanowił raz jeszcze przekonać światowej sławy artystów do idei plenerowego koncertu. Przedsięwzięcie „Live 8” odbędzie się już 2 lipca 2005 roku w miastach najbogatszych państw świata: w Londynie, Filadelfii, Rzymie, Paryżu i Berlinie.

Impreza ta organizowana jest tuż przed kluczowym spotkaniem G8, podczas którego zapadnie decyzja co do ewentualnej pomocy dla Afryki, a które z udziałem m.in. premiera Wielkiej Brytanii Tony’ego Blaira i prezydenta USA George’a Busha oraz przywódców najbogatszych państw świata odbędzie się 8 lipca w Szkocji.

„Live 8” będzie największą w historii akcją lobbingową, która ma na celu przekonanie międzynarodowej opinii publicznej do wywarcia nacisku na światowych przywódców, by ci udzieli Afryce wsparcia i pomocy gospodarczej.

Koncert „Live 8” transmitowany będzie przez stacje telewizyjne na całym świecie. W Polsce w całości na żywo 2 lipca będzie można obejrzeć koncert na antenie TVN i TVN Siedem. Transmisja tego wydarzenia rozpocznie się o godz. 15.55 w TVN i potrwa do rozpoczęcia „Faktów” o 19.00. Następnie od godz.19.00 koncert emitowany będzie przez kanał TVN Siedem i powróci na antenę TVN o godz. 23.15. Obok bezpośredniej transmisji w TVN i TVN Siedem widzowie będą mogli również śledzić przebieg imprezy „Live 8” w TVN24, gdzie między innymi pokazywane będą relacje na żywo korespondenta kanału, Macieja Worocha z londyńskiej części imprezy.

TRANSMISJA KONCERTU NA ANTENIE TELEWIZYJNEJ:
2 lipca 2005r. Gwiazdy dla Afryki – koncert w Londynie, Filadelfii, Paryżu, Berlinie, Rzymie
TVN – od 15.55 do 19.00 oraz od 23.15 do późnych godzin nocnych – transmisja na żywo
TVN Siedem – od 19.00 do 23.15 – transmisja na żywo
TVN 24 – relacje z przebiegu imprezy, fragmenty koncertu

MIEJSCE KONCERTÓW:
Londyn – Hyde Park: Annie Lennox, Bob Geldof , Coldplay, Dido, Elton John, Joss Stone, Keane, Madonna, Mariah Carey, Muse, Paul McCartney, Pink Floyd, Razorlight, Robbie Williams, R.E.M., Scissor Sisters, Snow Patrol, Stereophonics, Sting, The Killers, U2, Velvet Revolver

Filadelfia – schody Philadelphia Art Museum: Bon Jovi , Dave Matthews Band, Destiny’s Child, Il Divo, Jay Z, Kaiser Chiefs, Keith Urban, Linkin Park, Maroon 5, P. Diddy, Rob Thomas, Sarah McLachlan, Stevie Wonder, Will Smith

Rzym – Circus Maximus: Duran Duran, Faith Hill, Irene Grandi, Jovanotti, Laura Pausini, Nek, Tim McGraw, Vasco Rossi, Zucchero

Berlin – przed Bramą Brandenburską: a-ha, Bap, Brian Wilson, Crosby, Stills & Nash, Die Toten Hosen, Green Day, Lauryn Hill, Peter Maffay

Paryż – okolice Łuku Triumfalnego: Andrea Bocelli, Axelle Red, Calo Gero, Craig David, Jamiroquai, Johnny Halliday, Kyo, Manu Chao, Placebo, Renaud, Yannick Noah, Youssou N’Dour

Lista artystów i koncertów pod szyldem „Live 8” nie jest jeszcze zamknięta!

The Strat pack dvd recenzja ;)

Wreście po wielu pertubacjach mam dvd the Strat Pack Live in Concert. Dla nie oświeconych ;) informacja koncert z okazji 50 lecia gitary Fendera , który się odbył jesienią 2004. tam też pewnien gitarzysta grywajacy na piecyku spotkal pewnego samotnego wokaliste i zaiskrzyło ;)

Do rzeczy.
Dvd zawiera 1 płyte, broszurkę.

Brian gra w kilku piosenkach w 5 na Fenderze i w 2 na Red Special.

Najpierw Brian dołacza do the Crickets i gra ich kawałki jeden nie cąłkiem obcny bo Maybe baby znany z singla Briana i tu udziela się wokalnie, wokalnie też śpiewa na That’ll be the day. Potem Brian wraca przy All right now fenomelanie wykonanym. I na finał Stay with me. Brian gra fajnie, słodko spiewa i mi się tu bardzo podoba. Minus czemu nie pokusił się o jakąś swoją piosenke lub Queen?!
A inni wykonawcy powala Hank Marvin , ktory wyglada jak kopia Claptona ze ślicznymi zębami. Hank Marvin swego czasu nagrał z Bri cover WATC.
Ciekawsze piosenki z koncertu to Apache, While my guitar gently weeps, I can’t dane (ale wokal straszny), Muddy water blues (pan Paul R śpiewa), Sorrow.
Dla mnie cudowne wykonanie Sorrow przez Gilmura :)
I mała refleksja zawsze myślałam,że Brio robi głupie miny grajac na gitarze myliłam się. On jest słodki jak gra. Nic nie przebije Gilmura a zwłaszcza Joe Walsha ten to już totalny odjazd aż oczy same się zamykają.

I ciekawostka Paul Rodgers pojawił się na scenie z dziećmi już dorosłymi które śpiewają i grają :)

I Paul troche monotonie okraszał na wstępie kazdą piosenkę okrzykiem: Oh yeah!. Co można usłyszeć na koncertach jego z Queen też. i był w obowiązkowych skórzanych spodniach i tekstu tez nie pamietał i czytał ;)

I wyjaśniłą się zagadka czemu Ronnie Wood nie śpiewa na płytach Stonsów. On skrzeczy!!!!! To było straszne i go przekręciłam na następną piosenkę.

Czy warto kupowac?
Jesli ktos zbiera wszelkie dokonania Briana to tak wyjątkowa okazja zobaczenia go bez Red special.
Tak jesli ktoś lubi innych wykonawców.
Tak jeśli lubi grac na gitarze.
Tak jeśli lubi wokal Paula Rogersa.
Nie jeśli woli piosenki Bri lub Queen tu tego nie ma.
Nie jeśli nie ma innych dvd Queen.
Nie jesli szkoda mu kasy.

I ciekawostka wersja na USA region ma w dodatku wywiady z artystami (Brian pokazuje zalety Fendera). A wersja All region (takową mam) ma reklame fundacji, na która ida zyski ze sprzedaży dvd. Czemu tak dziwnie i nie sprawiedliwie jak dla mnie nie wiem.

wywiady, wywiady

W celach promocji koncertu w hyde Parku odbędzie się seria wywiadów radiowych, kto ma chęci moze posłuchac przez internet wywiadów bo każda stacja radiowa ma możliowśc słuchania w necie.

22 czerwiec: 6:25pm – 7:00pm. BBC Radio 2 Johnnie Walker (Stuart Marconie filling in for JW) – Roger Taylor, Brian May and Peter Kay. Będą puszczane Live Q+PR version Fat Bottomed Girls and Reaching Out/Tie Your Mother Down

23 czerwca: 8:00am – 8:20am. XFM Christian O’Donnell Show – RT i PK

23 czerwca: 9:00am – 10:00am. Capital Gold David Jensen – RT i BM

5 lipca:
2:15pm – 3:00pm BBC RADIO 5, Simon Mayo Show – RT i BM
3:45pm – 5:30pm CHANNEL 4 TV, Richard & Judy Show – RT i BM (expected on air at approx 5pm)

Brian May udzielił wywiadu dla The Daily Mirror. W późniejszym terminie będa wywiady z Rogerem i Paulem.
28 lipca Queen special pre-recorded dla Virgin 105.8 FM

Live 8

Jak donosi „Rzeczpospolita” telewizja TVN zdobyła prawo wyłącznej transmisji w Polsce koncertów odbywających się w ramach „Live 8″.

Transmisja ma się rozpocząć 2 lipca ok. 16.00. Koncerty odbędą się jednocześnie w Londynie, Paryżu, Berlinie, Rzymie, Filadelfii, Tokio, Toronto, Johannesburgu oraz Kornwalii, a także cztery dni później w Edynburgu.

Przedsięwzięcie powiązano z akcją charytatywną Make Poverty History, której celem jest walka z biedą na świecie. Wydarzenie zbiega się w czasie ze szczytem G8, który odbywa między 6 a 8 lipca w Szkocji.

z onet.pl

Queenzone.com do pobrania

Paris ’79 (03-01) MPEG
Paris ’79 (02-28) 256kbps MP3

kolejna reklama

Piosenka Body Language została użyta do radiowej reklamy Nissan Altima ale w USA.


  • RSS
  • Facebook
  • YouTube
  • Last.fm